Arama:

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: poulkilly

Arama: Arama işlemi Toplam 0.01 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    9
    Görüntüleme
    351

    plex ve netflix çalışıyor arkadaşlar

    plex ve netflix çalışıyor arkadaşlar
  2. Cevap
    41
    Görüntüleme
    1,408

    bir deneyelim dostum eyvallah

    bir deneyelim dostum eyvallah
  3. Cevap
    41
    Görüntüleme
    1,408

    bu gow 4 hilesinde can hilesi aktif olmuyordu...

    bu gow 4 hilesinde can hilesi aktif olmuyordu bunda aktifmi alper dostum?
  4. Cevap
    41
    Görüntüleme
    1,408

    aynen konu eski kaldı kardeşim 5.05 faklı :)

    aynen konu eski kaldı kardeşim 5.05 faklı :)
  5. Cevap
    41
    Görüntüleme
    1,408

    Alper demekki detaylı anlatılmış rehber dikkatli...

    Alper demekki detaylı anlatılmış rehber dikkatli yaparsan olur dostum
  6. Cevap
    9
    Görüntüleme
    351

    Youtoube :) sadece youtoubeyi test edemedim sorun...

    Youtoube :) sadece youtoubeyi test edemedim sorun olursa yazın
    http://dosya.co/ojwkjgnd6apo/EP4381-CUSA01116_00-YOUTUBESCEE00000.pkg.html
  7. Cevap
    9
    Görüntüleme
    351

    plex.pkg :)...

    plex.pkg :)
    http://dosya.co/dvya1ojhnk1x/plex.pkg.html
  8. Cevap
    9
    Görüntüleme
    351

    netflix :)...

    netflix :)
    http://dosya.co/7qp6cpnjuorl/netflix.pkg.html
  9. Cevap
    4
    Görüntüleme
    130

    Dostum tarayiciyi açıp bunu gir 108.61.128.158...

    Dostum tarayiciyi açıp bunu gir 108.61.128.158 5.05 seç hen seç olucak
  10. Cevap
    4
    Görüntüleme
    130

    mira heni seç düzelir dostm

    mira heni seç düzelir dostm
  11. Cevap
    41
    Görüntüleme
    1,408

    Blood çok zor dostum ben ilk bölümde bıraktım...

    Blood çok zor dostum ben ilk bölümde bıraktım sinirden :) ama şimdi bende başlıcam hileli :)
  12. Cevap
    41
    Görüntüleme
    1,408

    Hilesiz oynanmiyor dostum alıştık :)

    Hilesiz oynanmiyor dostum alıştık :)
  13. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1,226

    Evet şimdi gördüm kardeşim haklısın

    Evet şimdi gördüm kardeşim haklısın
  14. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1,226

    Site açıldı arkadaşlar paylaşıma devam :);)

    Site açıldı arkadaşlar paylaşıma devam :);)
  15. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1,226

    açılınca ücretliye dönmesin bunlar kardeşim:)

    açılınca ücretliye dönmesin bunlar kardeşim:)
  16. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1,226

    kardeşim bir süre kaldır bence senin zarar...

    kardeşim bir süre kaldır bence senin zarar görmeni istemeyiz psxhax yeni sunucu ile açılıcak başka isim altında bakalım onlar nasıl yol izlicek bizde o yoldan gideriz.
  17. Cevap
    15
    Görüntüleme
    360

    dostum ftp bağlantısı yapmıcaksın orda verdiğim...

    dostum ftp bağlantısı yapmıcaksın orda verdiğim programı indir hen yap sardından orginali seçip hemen yazı çıkmadan chetar programını send payloada bas bağlandı yazısını görüceksin akabinide oyununu...
  18. Cevap
    15
    Görüntüleme
    360

    dostum sen konuyu iyi okudunmu yardımcı olmaya...

    dostum sen konuyu iyi okudunmu yardımcı olmaya çalışıyorum sana ne chetarından bahsediyorsun bu verdiğim linkten ilk önce hen sonra orginale tıkla konumdakileri yap olur zaten re7 hilesi konumda...
  19. Cevap
    15
    Görüntüleme
    360

    http://ps4exploits.darksoftware.xyz/ burdan yap...

    http://ps4exploits.darksoftware.xyz/
    burdan yap dostum
  20. Cevap
    15
    Görüntüleme
    360

    http://www.mcps4.com/showthread.php?t=10625...

    http://www.mcps4.com/showthread.php?t=10625
    burdan bak yap dostum
  21. Cevap
    15
    Görüntüleme
    360

    forumda anlatımım mevcut dostum

    forumda anlatımım mevcut dostum
  22. Cevap
    6
    Görüntüleme
    334

    dostum olmama sebebi wifi ayarlarını yaparken...

    dostum olmama sebebi wifi ayarlarını yaparken özel ayarlamışsın baştan wifi ayarlarını yap kolayı seç şifreni gir bukadar aç verdiğim sayfayı kesinlikle olucak.
  23. Cevap
    6
    Görüntüleme
    334

    4.55jb.cf bu adresi internet tarayıcına gir ps4...

    4.55jb.cf bu adresi internet tarayıcına gir ps4 cihazından karşına gelen listede vrhen seç bukadar.
  24. Mayıs 20 de yayınlınacak arkadaşlar heycan yok...

    Mayıs 20 de yayınlınacak arkadaşlar heycan yok bekleyin az kaldı :)
  25. Cevap
    1
    Görüntüleme
    204

    Cd üzerinden oynuyor sanırım dostum 5.05 te...

    Cd üzerinden oynuyor sanırım dostum 5.05 te ilginç şeyler olucak gibi :)
Toplam 178 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Sayfa 1 Toplam 8 Sayfadan 1 2 3 4