Daha Fazla Sonuç Yok

124 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    üstat özelden yazıyorum kusura bakma durum baya ciddi. kaç gündür bu işlerle uğrasıyorum ama sonuç alamadım. önecelikle sistemim E3 TEAM 4.30 bunu belirteyim ve akşam en son
    PSN Spoof Enabler [4.31] [KMEAW].pkg kurdum, kurarken sorun yok çalıştırınca başlatma hatası (80010017) hatası veriyor. cihaz nete bağlı ve psn girişim var. yardımını rica ediyorum.
    şimdiden teşekkür ederim...
  2. kollar orjinal dostum yani ikiside orjinal ama ben sorunu buldum arkadasın ps3 ünde versiyon düşürülme yapılmıştı daha önce oda tekrardan kmeaw cfw yükledi yani yedek dosyaları alınmadan 4.30 cfw yüklemiş sorun bundan kaynaklanıyor bence yada olmazsa versiyonunu tekrardan 3.55 cfw ye çekeceğim tabi isterse oda olmazsa ona rogero 4.30 cfw yükleyeceğim

    vallaha ne yaptıysam olmadı dostum neyse senden de bir güzel haber bekliyorum teşekkürler
  3. Cevapla
    dostum kol orj.yoksa yan sanayimi.yan sanayi ise bu sorun olur hep.gene bi araştırayım.
  4. teşekkürler kardeşim
  5. Cevapla
  6. Cevapla
    mesaj kutunu içindekileri lütfen temizlermisin
  7. Cevapla
    meraba dead space ben bugün psn kayıt oldum sürümüm 4.30 rogero pes 2013 oynayacaktım online kupa girdim ağ ortamı yükleniyor falan dedi sonra kullanmakta olduğunuz ağ bağlantısı aygıtlarının bağlantınıza getirdiği sınırlamlar nedeniyle bu modda oynayamazsınız donanımıznız doğrudan internet e bağla***** veya ağ bağlantısı aygıtnızı örneğin yönlendiricinizi yapılandırarak bu sorunu çözebilirsiniz diyor bu ne demek ne yapmalıyım anlatırmısınız ?
  8. Cevapla
    dead space lütfen linkleri yenilermisin bende gerçekten 404 found hatası veriyor birde mesaj kutunu temizlermisin
  9. tamam yenilendi işte kmeaw 3.55 cfw linki sitede de yeniledim PS3updat.PUP
  10. Cevapla
    dead space lütfen linkleri yenilermisin bende gerçekten 404 found hatası veriyor birde mesaj kutunu temizlermisin
Görülen Ziyaretci mesajı 101 to 110 of 124
samanosuke Hakkinda

Temel Bilgiler

İstatistik


Total Threads
Total Threads
505 (5.60%)
Threads Per Day
0.24
Mesaj adeti
Mesaj adeti
5,278 (11.03%)
Günlük Ortalama Mesajlar
2.50
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
124
En yeni mesaj
01.Ocak.2017 15:58
Toplam Teşekkür
Toplam Teşekkür
5,919
  • 3,403 mesaja 18,161 teşekkür aldı
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
17.Şubat.2016 16:19
Üyelik tarihi
06.Aralık.2011
Tavsiye Puanı
27

32 Arkadaşlar

  1. 06chucky06 
    Status
    Offline

    Junior Member

    06chucky06
  2. agniruda 
    Status
    Offline

    Senior Member

    agniruda
  3. altair 
    Status
    Offline

    Erişim Engelli Üye

    altair
  4. Anonim 
    Status
    Offline

    Junior Member

    Anonim
  5. caqhal 
    Status
    Offline

    Junior Member

    caqhal
  6. carlifeme 
    Status
    Offline

    Junior Member

    carlifeme
  7. cemil 
    Status
    Offline

    Junior Member

    cemil
  8. cengover05 
    Status
    Offline

    Junior Member

    cengover05
  9. desperado 
    Status
    Offline

    Senior Member

    desperado
  10. downup 
    Status
    Offline

    Senior Member

    downup
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 32

04.Şubat.2014


29.Ocak.2014


26.Ocak.2014


15.Ocak.2014


06.Ocak.2014


05.Ocak.2014


04.Ocak.2014


03.Ocak.2014


19.Aralık.2013


18.Kasım.2013



No results to display...

16.Ocak.2015


15.Ocak.2015


13.Ocak.2015


12.Ocak.2015


11.Ocak.2015


09.Ocak.2015


08.Ocak.2015


07.Ocak.2015


06.Ocak.2015