Daha Fazla Sonuç Yok

415 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    merhaba mctuna ben PS4 kırma işlemi nasıl yapıyorsunuz diye soracaktım yaptırma niyetim varda PS3 zamanında ki gibi kasa içi açılmıyor değil mi
  2. Cevapla
    merhaba mctuna ben PS4 kırma işlemi nasıl yapıyorsunuz diye soracaktım yaptırma niyetim varda PS3 zamanında ki gibi kasa içi açılmıyor değil mi
  3. Cevapla
    Selamın aleyküm hocam PS3 superslim sahibiyim bir adet Skyrim Türkçe yama indirdim bunu cihazima nasıl kurabilirim
    Not: Cihazım orijinal yani kırık model değil
  4. http://ps4exploits.darksoftware.xyz/index.html#4.55

    verdiğim adrese girip unistall update blocker deyin sonra konsolu kapatıp açın tekrar deneyin
  5. Cevapla
    Abi senden cevap bekliyom blockeri kaldırma konusunda
  6. Cevapla
    Abı bi fikrin yokmu blockeri kaldırma konusunda
  7. Cevapla
    Blocker ı nasıl kaldiracam kusura bakma sanada yük oluyom
  8. Cevapla
    Abı cevap yazmadın
  9. Cevapla
    Abi guncelleme hata veriyor yardimci olurmusun
  10. Cevapla
    Selam benim makine 4.55 güncelleme sırasında hata alıyorum neden acaba şimdiden teşekkürler
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 415
MCTUNA Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Gününüz
02.Aralık.1981 (37)
MCTUNA Hakkinda
Location:
İstanbul

Signatürü


MCTUNA ADRES ve İLETİŞİM BİLGİLERİ HEMEN AŞAĞIDADIR

PERPA TİCARET MERKEZİ 13.KAT MAVİ AVLU B BLOK NO: 2391 OKMEYDANI İSTANBUL

GSM: 0553-618-70-70 + WHATSAPP


PS4 KIRDIRMAK İÇİN TIKLAYINIZ

PS4 OYUN YÜKLETMEK İÇİN TIKLAYINIZ

KIRIK PS4 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

PS3 KIRDIRMAK İÇİN TIKLAYINIZ

PS3 OYUN YÜKLETMEK İÇİN TIKLAYINIZ




İstatistik


Total Threads
Total Threads
865 (12.88%)
Threads Per Day
0.29
Mesaj adeti
Mesaj adeti
2,471 (4.89%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0.83
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
415
En yeni mesaj
02.Temmuz.2018 15:57
Toplam Teşekkür
Toplam Teşekkür
656
  • 1,624 mesaja 10,071 teşekkür aldı
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
Dün 23:50
Üyelik tarihi
29.Ekim.2010
Tavsiye Puanı
175
Web Sitesi
http://WWW.MCPSP.COM

85 Arkadaşlar

  1. berbatine 
    Status
    Offline

    Junior Member

    berbatine
  2. betprof 
    Status
    Offline

    Junior Member

    betprof
  3. bozkurt01 
    Status
    Offline

    Junior Member

    bozkurt01
  4. bucalee_1928 
    Status
    Offline

    Member

    bucalee_1928
  5. captain18 
    Status
    Offline

    Junior Member

    captain18
  6. cemkut60 
    Status
    Offline

    Junior Member

    cemkut60
  7. cengover05 
    Status
    Offline

    Junior Member

    cengover05
  8. chuckycem 
    Status
    Offline

    Junior Member

    chuckycem
  9. cimbom 
    Status
    Offline

    Junior Member

    cimbom
  10. cipram 
    Status
    Offline

    Junior Member

    cipram
Arkadaşlar gösterme 11 to 20 of 85

11.Haziran.2018


06.Haziran.2018


04.Haziran.2018


02.Haziran.2018


01.Haziran.2018


31.Mayıs.2018


30.Mayıs.2018


29.Mayıs.2018


28.Mayıs.2018



No results to display...

18.Ekim.2018


17.Ekim.2018


11.Ekim.2018


07.Ekim.2018


03.Ekim.2018


26.Eylül.2018


20.Eylül.2018


18.Eylül.2018


15.Eylül.2018


07.Eylül.2018


03.Eylül.2018


02.Eylül.2018


29.Ağustos.2018


14.Ağustos.2018


13.Ağustos.2018